help-desk services

 Help-Desk services

H IT-Advisor παρέχει στους πελάτες της εξειδικευμένο help-desk services. 

Στις μέρες μας, ο πιο συνηθισμένος τρόπος οργάνωσης είναι η λειτουργική οργάνωση, δηλ. η οργάνωση της επιχείρησης με βάση λειτουργικά τμήματα που εξειδικεύονται σε κάποια επιχειρηματικά καθήκοντα και δραστηριότητες. Η πλέον τυπική τέτοια οργάνωση περιλαμβάνει τμήματα έρευνας & ανάπτυξης, τεχνικό, παραγωγής, μάρκετινγκ, ανθρώπινων πόρων και χρηματοοικονομικό.

Το κάθε τμήμα έχει τον επικεφαλής του που βρίσκεται στην ιεραρχία αμέσως κάτω από τον επικεφαλής της επιχείρησης. Η οργάνωση αυτή μπορεί να πάρει πολλές μορφές ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησης. Μια μορφή τέτοιας οργάνωσης είναι γύρω από την παραγωγική διαδικασία με τμήματα που εξειδικεύονται σε κάποιες συγκεκριμένες δραστηριότητες όπως π.χ. τμήματα προμήθειας πρώτων υλών, ελέγχου ποιότητας κλπ.

Εφόσον η εταιρεία σας αναζητά την καλύτερη δυνατή λύση διαχείρισης υπηρεσιών και διαδικασιών, για εσωτερική και εξωτερική κατανάλωση, σίγουρα χρειάζεστε μια εφαρμογή η οποία θα συλλέγει όλα τα αιτήματα και τις διαδικασίες σε ένα και μοναδικό σύστημα με απόλυτη διαφάνεια προς όλα τα στελέχη και εργαζόμενους της εταιρείας σας.

τι παρεχει το help-desk services

Η εφαρμογή παρέχει στην εταιρεία σας την αποτύπωση, καταγραφή και δημιουργία ιστορικού   λειτουργιών και διεργασιών της σε ένα ενιαίο περιβάλλον. Όλες οι κινήσεις σας, εσωτερικές και εξωτερικές, που αφορούν την καθημερινή αλληλεπίδραση στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες και δραστηριότητες στην εταιρεία, στις διαδικασίες παραγωγής αλλά και στις επαφές της με όλους τους πελάτες, της καταγράφονται και αθροίζονται ανά υπόθεση.

Τι αντικαθιστά η εφαρμογή

Εφαρμογές όπως σημειώσεις, τηλέφωνα, TO DO Lists, Calendars, Outlook folders, λίστες excel και email επαφές, αντικαθιστούνται με μία εφαρμογή κεντρικής διαχείρισης η οποία τα δρομολογεί αυτόματα ή χειροκίνητα σε αιτήματα και αναθέσεις υποθέσεων στους χειριστές οι οποίοι διαθέτουν την κατάλληλη διαβάθμιση στην πληροφορία.

Οι χειριστές μπορούν να λειτουργούν αυτόνομα ως ιδιοκτήτες ή υπεύθυνοι της υπόθεσης και ταυτόχρονα να συνεργάζονται σε μια εργασία χρησιμοποιώντας εσωτερικά σημειώματα τα οποία αθροίζονται στην υπόθεση με σκοπό την αλληλοβοήθεια μεταξύ τους. Λειτουργίες όπως κλείδωμα αιτήματος αποτρέπει δύο χειριστές να δουλεύουν σε μια υπόθεση, ενώ άλλες αυτόματες λειτουργίες ειδοποίησης ενημερώνουν πλήρως όλους τους σχετιζόμενους χωρίς καν να συνδέονται στην πλατφόρμα.

Αποτύπωση project

Επιπλέον, και όσον αφορά τις διαδικασίες παραγωγής, η εφαρμογή μπορεί να αποτυπώσει τις διαδικασίες ενός project -έργου από την φάση – presales έως και την φάση παράδοσης τελικού προϊόντος στον πελάτη. Το project μπορεί να αναλυθεί και να αποτυπωθεί στην εφαρμογή σε όλες τις φάσεις του, να προδιαγραφούν οι ορισμένες από το έργο ώρες εκτέλεσής του και να παρακολουθείται στενά ως έργο από την διαχείριση. Σκοπός της αποτύπωσης είναι να μπορεί να διαπιστωθεί με συνέπεια και ακρίβεια ένα ασφαλές συμπέρασμα ως προς την επιτυχή ή όχι διεκπεραίωση του έργου.

εισοδος πελατων

Οι πελάτες σας μπορούν να αναθέτουν κατευθείαν τα ερωτήματα τους στο πελατειακό πορταλ της εφαρμογής ή να ενημερώνονται για τα ήδη υπάρχοντα αιτήματά τους. Με αυτό τον τρόπο γλυτώνετε από αλλεπάλληλα τηλέφωνα ή τα email με σκοπό την συνεχή ενημέρωσή τους. Επιπλέον, οι πελάτες σας μπορούν να ενημερώνονται για τα πιο συχνά ερωτήματα από την γνωστική βάση δεδομένων της εταιρείας σας.

help-desk services

IT-Advisor Help-Desk Services

Comments are closed.