Υποστήριξη πληροφορικής επιχειρήσεων

Υποστηριξη πληροφορικης επιχειρησεων

support

υποστήριξη επιχειρήσεων

Η IT-Advisor έχει  δημιουργήσει ένα ιδιωτικό κανάλι επικοινωνίας για την υποστήριξη  πληροφορικής επιχειρήσεων.

Οι πελάτες μας θέλουν να έχουν πρόσβαση σε βοήθεια άμεσα όταν έχουν κάποιο πρόβλημα.

Πρέπει να μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας με διάφορους τρόπους όπως email, phone, chat, SMS etc., και πάντα προσμένουν σε μια γρήγορη αντίδραση και λύση στο πρόβλημα τους.

Για τους πελάτες που διατηρούν συμβόλαιο με την IT-Advisor παρέχετε δωρεάν αυτοματοποιημένο σύστημα αρχικής εξυπηρέτησης - helpdesk προς αυτούς όπου το αίτημα καταγράφεται και άμεσα υπάρχει απάντηση και εφόσον δεν είναι άμεσης ανάγκης.

Όταν καλούμαστε για υποστήριξη, εγγυόμαστε ότι η κλήση σας θα απαντηθεί άμεσα, από τεχνικό που θα μπορεί να σας βοηθήσει, ή θα σας καλέσουμε πίσω σε λιγότερο από 15'.

Χάρη στο Internet και τη τεχνολογία, λύνουμε τα προβλήματα σας άμεσα, εξ’ αποστάσεως, χωρίς να χρειάζεται να περιμένετε. Αν το πρόβλημα σας δεν μπορεί να λυθεί εξ’ αποστάσεως, πραγματοποιείται επίσκεψη επιτόπου τεχνικού μας στο χώρο σας.

help deskΜέσω της φόρμας πελατειακής υποστήριξης προσφέρουμε στους πελάτες μας την ικανότητα να μας αναθέτουν τις εργασίες τους αναλύοντας το πρόβλημα όπως παρουσιάζεται στο περιβάλλον τους και να δώσουν την προτεραιότητα που κρίνουν για το πρόβλημα. Το πόρταλ της πελατειακής μας υποστήριξης δίνει την δυνατότητα αμφότερα της επικοινωνίας και στοχεύει στην επίλυση του προβλήματος χωρίς να υπάρχει ανάλωση στην επικοινωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του πελατειακού μας πόρταλ είναι:

  • Άμεση υποστήριξη πληροφορικής επιχειρήσεων
  • Ατομικές φόρμες καταγραφής και παρακολούθησης των αιτημάτων
  • Ανάθεση αιτημάτων από το internet
  • Επισκόπηση των αιτημάτων σε πραγματικό χρόνο καθώς και αναζήτηση στο ιστορικό των αιτημάτων

Η υπηρεσία διατίθεται και στους πελάτες μας για τους πελάτες τους εφόσον το επιθυμούν.